< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kronike opasnog uma

05.07.2005., utorak

Demokracija na hrvatski!

OD DANAS Matija Babić više nije glavni urednik 24sata. Kako doznajemo, službeno objašnjenje leži u današnjoj naslovnici 24sata.
"Meni je danas priopćeno da je predsjednik Uprave Styrije Pierker odlučio da se mene odmah smijeni zbog današnje naslovnice. To je službeni razlog, a prave ze želim komentirati zbog novina koje sam i sam stvarao" - izjavio je Babić za Index.hr.
Dodao je kao nema velike drame jer 24sata imaju odlične rezultate i ljude koje će isto tako dobro nastaviti započeti posao.
www.index.hr


Vidjeli ste danas naslovnicu 24 sata? Ja jesam, jutros u Konzumu... ubola me u oko dok sam stajao pored kase na jednak način kao što su mistera premijera ubole ove pikado strelice koje su mu zapičili u usnu šupljinu.... nije me boljelo, ubolo me dovoljno da privuče moju pažnju... svidjela mi se naslovnica, tj. svidjela mi se demokracija i sloboda izražavanja... eto, pomislih, napokon je i u hrvatskoj moguće ismijati premijera na naslovnici.. u kakvoj sam samo zabludi bio! Evo vam demokracije na djelu... premijerov kabinet pobrinuo se da još istog dana glavni i odgovorni za tu naslovnicu dobije nogu u šupak... ne može to tako... eto, ima sreću pa se za to danas ipak ne ide u zatvor...možda mu se jedino desi da doživi kakvu prometnu „nesreću“. Eto, jedino što mu sad preostaje je da ide u Feral Tribune gdje može raditi i objavljivati montaže kakve god želi, jer njih naravno nitko ne shvaća ozbiljno. Znači li ovo i propast 24 sata ovakvih kakve jesu? Nadam se da ne.. izuzmemo li to da su novine za nepismene ipak su oni bili jedini sa potpuno kritičkim stavom prema svemu što kod nas nevalja i jedini su imali muda reći pravu istinu... sve to ponajprije zbog Babića! A mi.. nama ostaje da dalje trpimo ovu našu „demokraciju“ i držimo zube za jezikom ne želimo li biti lansirani na isti način!

- 18:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Internet Monitor

Blog.hr - Najveći hrvatski blog alat

kronike.opasnog.uma@gmail.com