lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kronike opasnog uma

23.06.2005., četvrtak

Pokolj zbog nafte!

Dragi bloggeri i svi oni koji to nisu (koji samo čitaju)... pritisle me obaveze i stvarno nemam vremena za nove postove, eto ni sada nisam mislio pisati ali ovo što mi se sada "desilo" jednostavno moram odmah podijeliti sa vama!

Naime, tek onako usput, u pauzi, odlučih posjetiti svoj digitalni poštanski sandučić vezan isključivo uz ovaj blog da vidim nisam li slučajno zaprimio kakav mail. Očekujem naravno DA NISAM! Kad, vidi vraga imam jednu nepročitanu poruku.... subject: 24sata .... OPA.. uskliknuh! eto ponude!

E sad, kao prvo, da vam pojasnim situaciju od prije par dana. Sve se naravno opet vrti oko rasta cijene nafte! Članak koji je izašao na www.24sata.hr (namjerno nisam stavio link, dosta im je i ovo promidžbe) nevjerojatno je sličan mom postu koji sam napisao prije dva (ako se ne varam) dana, a koji imate prilike pročitati ispod ovog. U oba se nalazi ista slika i gotovo identična tablica s cijenama goriva! Kako sam ja post objavio prije nego su oni objavili članak odlučio sam se malo našaliti i proglasiti ih lopovima. ispod njihovog članka ostavio sam komentar kako su post i članak gotovo identični i kako se pitam da li je to puka slučajnost! znate mene, nisam mogao propustiti takvu priliku za besplatnu propagandu! Nisam očekivao nikakav odgovor na to ali eto, autor članka osjetio je potrebu da mi opravda svoje postupke! Poslao mi je mail sljedećeg sadržaja:


Igor Fejzagić

Cijenjeni KronerUma,
uz dužno poštovanje, zaista mi nije potrebno da od vas uzimam prepisku goriva jer je istu objavila HINA. Novinska agencija čije usluge koriste sve novine u zemlji pa i mi, ma kako vam to čudno zvučalo. Uostalom popis svega navedenog nalazio se i na ostalim VAŽNIJIM stranicama, a podaci su izneseni i u svim informativnim emisijama tog dana. Za blog na kojem je ovo objavljeno nisam imao pojma. Zaista je slučajnost da smo napravili SLIČNU crvenu tablicu, napominjem sličnu jer vama fali par podatak (derivata) u njoj. Naime nač program dopučta izradu sive i crvene tablice. Mislim da je vizualno, s obzirom na vijest, ipak najbolja crvena. Što se tiče slike ja sam u svom članku naveo izvor slike, a vi u svom?

Srdačan pozdrav,

Igor Fejzagić, novinar 24sata



dvoumio sam se da li da mu odgovorim jer sam užasno umoran i nije mi baš do pisanja, ali skupio sam snage:


Kroner Uma

Cijenjeni Igor Fejzagić,

unaprijed se ispričavam što ovaj mail neće biti formuliran onako
službeno kao vas, ali jednostavno mi nije trenutno stalo do toga kao
što mi nije stalo ni do nekih "autorskih prava" koje ste mi navodno
povrijedili! Naime sve to što ste naveli u svom mailu o tablicama,
derivatima te bojama i cijenama istih stoji, i u potpunosti se slažem
s vama sto se toga tiče. Ali jedno vam zamjeram. Niste se ponijeli kao
pravi istraživački novinar. Naime, da ste pročitali bar par redaka
moga bloga shvatili bi ste o kakvom blogu se radi i uvidjeli bi ste da
ono što sam napisao u komentaru vašeg članka nije ozbiljna misao već
najobičnija sprdačina! Vjerujem da prije pisanja toga članka niste ni
vidjeli moj blog a kamoli da ste mi ukrali taj post! I znam da su
tablice i raznorazni komentari na www.24sata.hr redovito japansko
crvene boje! Eto desilo se da smo izabrali istu sliku za članak (ako
se moje pisanje tako moze nazvati) i da su nam tablice poprilično
nalik jedna na drugu, a kako sam primjetio da sam svoj post objavio
malo ranije nego Vi svoj članak, sve to učinilo mi se kao zgodna
prilika za malu šalu (samim time i promociju bloga na stranicama
www.24.sata.com)! Eto, žao mi je što ste to krivo shvatili, što niste
prepoznali šalu i uvidjeli da nemate nikakvih razloga da mi se
pravdate. Ali drago mi je da jeste, dali ste mi dobru temu za novi
post i ovaj vaš mail ide direktno na moj blog. Naravno ne kao kakva
kritika ili ismijavanje, već jednostavno kao poprilična zanimljivost!
Ne događa se nešto slično svaki dan, barem ne meni!

Srdačan pozdrav,

KronerUma


Eto, gospodin autor je na sreću sve to krivo protumačio i dao mi odličnu temu za zanimljiv i neuobičajen post. Nadam se da je i vama ovo bilo zanimljivo čitati!

btw. molim gospodina Igora da ostavi komentar ako se pojavi na blogu! bit će mi velika čast u svojoj zbirci imati komentar profesionalnog piskarala!

- 02:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Internet Monitor

Blog.hr - Najveći hrvatski blog alat

kronike.opasnog.uma@gmail.com