lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kronike opasnog uma

19.06.2005., nedjelja

Ranojutarnji šok!

Jutro kao i svako drugo... pali se alarm na mobitelu, mahnito pritišćem tipke i trpam ga pod jastuk, pet minuta kasnije žinula je ona prokleta budilica sa onim prokleto bolesnim zvukom od kojeg boli glava, ustajem se, sprječavam glavobolju i naravno vraćam u krevet, još pet minuta kasnije pali se linija... (kao i uvijek svira The Cranberries – Dreams, ha, kojeg li paradoksa), napipavam daljinski pored kreveta.. nesvjesno stišćem tipke, pali se TV...krivi daljinski.. tražim drugi... neuspješno... opet dizanje... gasim ju blizinskim.. direktno na OFF!.. cd doživljava iznenadni šok (no valjda se je već naviknuo).. povratak u krevet.. pola sata kasnije zvoni mobitel... kopam po krevetu.. javljam se... glas drage s druge strane želi mi dobro jutro... mmmm.. e to već može... onda prijetnje.. diži se, kuhaj kavu (ok, ok, evo idem)... dižem se, stavljam kuhat kavu.. sljedeća postaja kupaona... u polusnu obavljam rutinske radnje... kava je kuhana.. zovem svoju ljube... ispijamo kavu zajedno.. svatko sa svoje strane mikrovalova.. pričamo opušeno, nije nas briga koliko će trajati (hvala Bogu na VIP tarifi 0)... par sati kasnije kad smo popili kavu.. vrijeme je za jutarnji ritual.. čitanje digitalnih novina..

prva destinacija blog.hr. da vidimo kaj ima novog.. aha ...netko je pisao komentar o sinoćnoj borbi.. da vidimo tko.. samo malo .. vidim li ja to dobro.. JA?! Moje ime na naslovnici? Moj članak kao novost na naslovnici? Moj? Jel to moguće? DA! Je! (thnx. annie de meni) Wow! Tako sam ponosan na sebe! Čekaj malo... desno Almost Cool lista... moj blog.. čekaj jel to stvarno Almost Cool lista? I tu sam?! Toooo! YES! YES! YES! Tooooo! Napokon za stalno na naslovnici! Hvala publiko, hvala svima.. već se vidim kako se zahvaljujem prilikom dodjela oskara.. ali tek sam napisao 9 postova... i već sam tu? Ludilo! Ja sam mislio da će put biti krvaviji od pokolja tuljana na sjevernom polu... ali uspio sam.. malo prolivenog znoja i tu sam... među odabranima! ŠOK! Uzbuđen, ne znam što ću sa sobom.. moram to s nekim podijeliti... zovem dragu.. vjerojatno je mislila da sam skrenuo koliko sam bio uzbuđen....

A mislio sam da će mi tema dana biti obljetnica mog bloga.. moj jubilarni 10. post... a vidi ovo.. dvostruko slavlje.. jako kako je dobar ovaj dan! A primjetio sam jučer da se nešto događa, da se stvari pokreću.. jučer sam zabilježio 4 puta veću posjećenost nego prijašnja tri dana, a danas ujutro više nego cijelokupni jučerašni dan (opet ja sa statistikama, eto, ne možeš bez njih).. nagomilali se i komentari... ljudi se i vraćaju po još... ha, valjda im je zanimljivo, valjda sam uspio. Zanimljivo je i to odakle sve ljudi dolaze.. naravno, Hrvatska na prvom mjestu... zatim BIH, ima ih i iz SiCG, Slovenije, SAD, Australija, Švicarska, Nizozemska, Njemačka, Austrija.. Izrael?! Stvarno šareno društvo.. baš lijepo... vidim dolaze i sa monitor.hr .. pa da.. i tamo je ova lista.. ma ludilo!

Eto, dosta, još sam pod impresijama i ne mogu pisati, nisam se još smirio do kraja... a i obećao sam da ću pisati kraće tekstove...

- 14:13 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Internet Monitor

Blog.hr - Najveći hrvatski blog alat

kronike.opasnog.uma@gmail.com